schattige zeehond

schattige zeehond

maandag 2 juli 2012

ons klasje

Donderdag hadden we afscheidsfeest met heel de klas! het was echt super, super leuk!!
we hebben erg veel gelacen en ons heeeeeel erg goed geamuzeerd!!!
we hebben veel gebabbeld en bij gepraat!!
het was echt af samen met jullie!!
we hebben elkaar gesteund in moeilijke tijden maar ook samen gelachen in toffe tijden!!
en jullie moeten weten dat ik er nog altijd ben voor jullie hé!!
klasje weet dat jullie voor altijd in mijn hartje zitten en dat jullie er nooit meer uit zullen gaan!!!
ik ga jullie allemaal heel erg veel missen hoor en ik hoop dat we elkaar nog eens terugzien!!!!!!!
wij waren gewoon de beste klas ever en da blijven we ook, onze band gaat nooit meer stuk!!!!!!!
ik ga ons klasje echt super hard missen!!!
kusjes knuffels en een traan voor het grote verdriet!!!

4 opmerkingen:

  1. Ik ga jullie ook allemaal keihard missen en hoop en denk net hetzelfde!!!!! Straks begin ik weer te bleten... Nog een hele fijne vakantie!!!!!! -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor jou ook een fijne vakantie!!!
    en voor de rest van de klas ook een fijne vakantie hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga jullie allemaal missen volgend jaar mensen!!!!!

      Verwijderen
  3. ik ook, maar we spreken nog wel eens met de hele klas af hé!!! mis jullie <3

    BeantwoordenVerwijderen